Sunday, November 05, 2006

Tenke seg til...

Imens jeg satt og leste om Moses og Aron skjedde det ting jeg ikke hadde kontroll over...
Da jeg skulle henge opp klærne jeg hadde i vaskemaskina fant jeg ut at ..
at nå er det nesten vinter.... jeg bruker varmere klær...
Og de varmere klærne tåler ikke samme type vask som de andre klærne...
Huff..
Måtte le da..= )

Genseren til høyre var passe til meg tidligere i dag..
Kanskje jeg skal legge den ut på finn.no ..
"Kompakt vanntett genser til barn..."
Fint at dere kan lære av mine feil da = )

3 Comments:

Blogger Linn Irén said...

Herlig, Karianne! Takk for melding på bloggen min.. Klem.

6/11/06  
Anonymous Anonymous said...

Du er så SØØØT!! Jeg må le av deg assa:) Da har du iallefall lært ja! Synd, synd, synd at jeg var på sola i kveld så vi ikke kunne treffes, men håper jeg ser deg plutselig igjen min venn! Gla i deg!! Eva:)

6/11/06  
Blogger To disipler said...

HAHA! Ja, enig med Eva! Du er SØT! Hihi!

8/11/06  

Post a Comment

<< Home