Sunday, October 01, 2006

What else is there to life?

Åhh...
Hadde skrevet den lengste kommentaren på lenge... så ble den borte.. Åhh.. Kanskje like greit for dere som skal lese dette.

Jeg har svake sider (tro det eller ei..; )
Noen ganger er det godt å bli minnet på hvordan mine svake sider har konsekvenser for andres liv. Takk for ærlige og åpne samtaler!
Jeg har vært på Grimerud og truffet gamle og nye kjente! Herlig! Det var avskjedsfest for Matthew på lørdagen. En fin fest, men trist årsak til festen.. Takk Ingebeth og Matthew!

Sammen med noen folk har jeg en tendens til å sitte oppe utover natta og prate. Gode samtaler.

I dag var er jeg trøtt...Dro rett i Jesuschurch. Bra! Skulle på Aften Aften, men rakk det ikke. Skulle nok bare blitt igjen i Jesuschurch og blitt litt kjent med folk.

Jesus

Han vil jeg leve for
Han vil jeg ære med mitt liv
Han vil jeg tjene
Han vil jeg reflektere med mitt liv


Ellers så kan jeg meddele at det er bra på jobb. En pasient gråt da jeg kom inn på rommet en morra... Hun var ikke lei seg.. Hun var glad for å se meg. Ikke hvilken som helst sykepleier, men meg. Det er oppmuntrende når jeg må gå og spørre om noe for femte-sjette-sjuende gang. Da vet jeg at jeg kan få være til velsignelse for pasienter selv om jeg er ny.
Takk Gud! Takk for evig liv!
Takk for jobb. Takk for mat. Takk for frisk luft. Takk for rent vann. Takk for god familie. Takk for gode venner.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Hei-hei! Nå er det ikke mange timene til jeg reiser... Jeg er mildt sagt spent!

Har opprettet en ny blog for meg og Kristian på the-larsens.blogspot.com

Så da møtes vi kanskje der? Jeg skal ihvertfall skrive litt der de neste 4 ukene!

VELDIG GLAD I DEG SVIGERINNA MI!

Klem fra Annette

2/10/06  
Blogger marit said...

kariannemor!
konge at vi kan skrives på blogg, nesten som å være i samme by det..skjønn du! sterkt når noen gråter av glede for å se en, du har virkelig noe spesielt å gi Karianne! Lykke til i en hverdag der du tar med Helten vår!

2/10/06  

Post a Comment

<< Home