Thursday, August 17, 2006

Nå er det bloggtid igjen






Åhh nå var det lenge siden sist.
Prøvde å finne noen bilder, men jeg har jo ikke tatt bilder i sommer.. Sånn kan det gå. Skal spørre min romvenninne (hun føler at hun er på folkehøyskole..) om jeg kan få låne noen av henne.
Har hatt en strålende fin sommer med OASE, KANAAN og masse bading!! Har kosa meg skikkelig.
Nå har jeg begynt i ny jobb og det er knall! I dag var den mest slitsomme dagen så langt. Det er ikke så lett for en nyutdanna og nyansatt stakkar.. har ikke helt oversikten, men tror da at jeg fikk gjort alt jeg skulle før jeg gikk.
Trives godt på avdelingen! Masse koslige folk og det er bra!

Nå er jeg helt døgnvill. Var oppe kl. 01.30 i natt og da hadde jeg ennå ikke sovet, så skulle jeg opp kl 06.00... Og med to nattevakter bak seg også blir man litt rar.
Så nå tror jeg at jeg må sove litt. Kjenner søvnen trenger på..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home