Friday, August 04, 2006

Kanaan

Jeg har nettopp kommet hjem fra en fantastisk leir med masse undervisning, grupper og godt fellesskap. Bra og grundig undervisning! Jesus er utrolig!! Vi har sett på efeserne sammen og det har vært veldig interessant. Det triste er at jeg måtte dra tre dager før det var slutt. Ja det er faktisk veldig trist, for jeg vet at jeg går glipp av masse kraftfull undervisning!
Så er vi vanlige mennesker, så vi har ikke bare lest i Bibelen men har også fått tid til å spille fotball og ultimate frisbee. (vet ikke helt åssen det staves jeg..)

Nå står Hemsedal for tur. Det blir knall. Nå skal de gifte seg HURRA Ingvild og Øyvind!
Det blir en utrolig bra dag, det er jeg helt sikker på!

Mandag morgen begynner jeg i min nye jobb på Lovisenberg sykehus, kirurgisk ortopedisk avdeling. Mest hofter, knær og skuldre.

Og om ca tre uker får jeg internett, så det blir nok ikke mye mer oppdatering før den tid...
Fortsatt god ferie til dere som har det!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hei du! Nå er det en stund siden sist. Hvordan har de første dagene vært på jobb, da? Gleder meg til å høre mer fra deg når vi snart bor sammen for en liten stund :) Jeg kommer på onsdag, men da er vel du borte, så da sees vi noen dager etter det! Ser fram til å høre mer fra uka i Kanaan... Det hørtes ut som et kjempefint sted å være... Kunne tenke meg å dra dit en gang! Ha det fint så lenge! Klem fra Annette

17/8/06  

Post a Comment

<< Home