Tuesday, October 31, 2006

SNØ!

Det snør nå! HURRA!!
Men den smelter med en gang den treffer den harde asfalten.. Huff.. men sånn er livet. Det snør i alle fall og jeg er fornøyd. Pasientene "mine" er ikke fornøyde (har jeg skrevet dette før?eller bare snakka om det..) De har operert hofter og knær og vil helst at det skal være sommer hele året. Men heldigvis har vi snø! Åhh.. jeg gleder meg virkelig til det kommer 1,5 meter snø i oslo!! Det skal bli bra det.
Annette: Welcome back to Norway! Ser deg kanskje om et par dager..??

Hvis noen vil komme å rense sluket i dusjen for oss så er dere hjertelig velkommen..!!
Hehe.. To jenter som mister ufattelig (som Ingunn ville sagt) mye hår.. ÆSJ..!! Da blir det tett etter en stund da..
Det kule er jo at Gud alltid vet hvor mange hår jeg har på hodet.. Det ække verst altså!

I dag blir det ikke brødbaking..

Mange har jo helt sikkert fått med seg at det er forslag om ny bioteknologilov.. Det blir bestemt når som helst denne uka om den gamle loven blir liberalisert. Jeg kan ikke så mye om dette, men var på et seminar i helga der jeg satt med tårer i øya. Norge vil eventuelt få en av verdens mest liberale bioteknologi lover.. Det kan bl. a. bli lov til å forske på befruktede egg og det vil komme en liste med sykdommer som er alvorlige nok til å lukes ut.. Ja det her er jo bare noe av det som eventuelt vil skje.
Jeg har ikke engasjert meg så mye i sånne saker tidligere, for jeg føler meg så maktesløs. Men faktisk så er ikke alle partiene på stortinget helt enige om hva de mener. Derfor er det vits i å sende mailer til disse menneskene å si hva man mener. Når mange gjør det, vil det kunne påvirke!
Jeg har allerede sendt mailer og det tok meg ikke lang tid.
Stortinget.no gå inn på
-komiteer og høringer
- henvendelser

Min stemme betyr noe, og din stemme betyr noe.
Hvordan kan vi mennesker måle verdien av andre menneskers liv??


I dag ble det litt av hvert her i bloggen min. Håper det ikke blir så langt at dere ikke gidder å lese alt.. det kan jo fort hende..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home