Wednesday, October 25, 2006

Familie

Mandag:
Opp 06.00. En fin dag på jobb. Roligere enn sist uke. Ute regner det. Men ikke i meg. Skal ta bussen men får tilbud om å sitte på med en kollega. Sitte i kø.. Fint..= ) Kommer fram til døra, der inne står tre av dem. Litt senere kommer det en til opp trappa, og enda litt senere kommer siste mann.. Eller ikke sistemann...sistemann(kvinne) er i Malawi... Vi setter oss ned. Spiser en god får-i-kål middag laget av mor, deretter inntar vi soffan. Jeg er hjemme. Dette vil alltid være "hjem". Fint å være sammen med de nærmeste - utrolig fint. Jeg er så glad i min familie!
Jeg er heldig!
Vi inntar sofaen. Samtalen er åpen og god. Vi gjør noe ikke alle familier gjør. Vi snakker med Gud sammen..

Takk, Gud!

1 Comments:

Blogger marit said...

Får i kål og familiekos høres bra ut Karianne - du er velsignet! nyt det;) klem

29/10/06  

Post a Comment

<< Home