Thursday, October 12, 2006

Litt av hvert fallera

Jaja..Dette er tredje gangen jeg skriver denne postingen.. hehe.. knoter det til jeg vettu.. driver og sletter det jeg har skrevet. Det vil si at denne siste gange blir en kort oppsummering..
I går: Middag og bowling med nye og kanskje nye i den menigheten jeg kommer til å gå i. Knall bra tiltak altså!! Morro!
I dag har jeg jobba dobbelt og skal jobbe dagvakter hele helga.. Alt går..en stund = )
Sist helg var jeg hjemme hos mamma og pappa. Godt å komme hjem innimellom! Det er en stor velsignelse å ha gode foreldre! Som deler troen på Gud som sendte Jesus til jorden for å overvinne døden! HALLELUJA!!! Ja virkelig HALLELUJA! Det er rett og slett stort! For meg! og deg!

Derfor, når vi har så stor en sky av vitner omkring oss, så la oss legge av alt som tynger, og synden som så lett fanger oss inn, og med utholdenhet fullføre det løpet som ligger foran oss, med blikket festet på ham som er troens opphavsmann og fullender, Jesus. For å få den gleden han hadde i vente, holdt han ut på korset uten å bry seg om skammen, og nå har han satt seg på høyre side av Guds trone. Ja, tenk på ham som holdt ut en slik motstand fra syndere, så dere ikke blir trette og motløse.
(Heb. 12.1)

1 Comments:

Blogger cammie said...

heisann..meget bra skrevet..du er flink assa..savner deg skikkelig,har ikke sett deg på veldig lenge:( men det er vel sånn det er..godt og høre at du har funnet deg til rette ett sted..det eneste jeg vil er at du skal ha et bra og finne en menighet der du føler at du er"hjemme" ..håper vi snart kan møtes og finne på noe..glad i deg..god bless you..klem camilla

13/10/06  

Post a Comment

<< Home