Monday, December 14, 2009

Good times!


Ja! Tida går fort, også den man deler med venner fra andre land. Ikke at det skulle vært noe unntak.
Cornelia var her fra tirsdag til søndag. På lørdag var vi hos Matt og Mirjam. Matthew og Ingebeth kom også. Det var kosli! Læng sia!
Godt å være sammen med folk som man kjenner godt (selv om det kan gå litt lenge mellom hver gang man møtes)
Så da blir neste utenlandsplan kanskje en tur til Sveits igjen?

Men nå er jeg altså her og det er planlegging av vintertur med Acta Skedsmokorset som er i fokus fremover. Og selvfølgelig smågrupper. Jeg gleder meg veldig til begge deler. Jeg tror smågrupper er viktig! Vintertur er også viktig. Bra å være på tur sammen. Ha det gøy. Nyte naturen. Lære om Jesus. Jeg gleder meg! Blir godt når transporten går i orden.

Gleder meg fortsatt til jul. Feire Jesus med familien min. Tenk at Han gav avkall på sitt eget. Kom fra himmelen ned til jorda. Ble som et menneske. For deg og meg. Fortsettelse følger i påska..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home