Sunday, November 22, 2009

Folk

Mye folk ja. Kosli det!
Nå er det pynta til jul og det regner ute :) Tror det er for mye forlangt at det skal komme som snø i nordmarka. Men det hadde jo vært alldeles fortreffelig. Gleder meg til å stå på ski.
Først gleder jeg meg til å gå på jobb. Ja, nå gleder jeg meg. Gjorde ikke det da jeg stod opp kl 12.35, men nå har jeg fått spist frokost og er klar for en hyggelig arbeidsøkt.
Hva mer kan man be om enn hyggelige pasienter og herlige kollegaer? - Det måtte være.. hmm.. bra samboere, gode venner og en god familie. Flaks, det har jeg også!

Men først og fremst har jeg en stor Gud! Han som har skapt alle disse menneskene jeg har i livet mitt. Han som har skapt snøen og stjernene og fjellene og vannet.
"Gud er Gud om alle mann var døde"
"Gud er Gud om alle land lå øde"

Ha en strålende søndag og en god uke!

2 Comments:

Blogger Ulven said...

Takk det samme!

Glad i'ræ!

22/11/09  
Anonymous Sigrid said...

:)

GODE venner. Det er så fint det!
Flaks, ass.

27/11/09  

Post a Comment

<< Home