Wednesday, November 11, 2009

Søvn

Søvn er et ofte omtalt tema på min blogg. Jeg savner ofte søvnen. Den blir bare borte liksom. Ikke kommer den tilbake heller. Lurer på hvor den blir av. Den kunne jo sagt fra hvor den går.. Så kanskje jeg kunne tatt'n igjen. Men neida. I løpet av alle disse år har jeg mistet evnen til å legge meg tidlig.
Evnen var der da jeg gikk på videregående men den ble borte under folkehøyskoleåret. Så kom den tilbake igjen på starten av DTS'n helt til den plutselig forsvant. Fortsatt på DTS. Og vips- så var den tilbake igjen da jeg studerte. Første året jeg jobba hadde jeg fortsatt den gode evnen til å legge meg tidlig.
Det var livet i kollektiv som ødela alt.. det tok helt knekken på evnen til å legge seg tidlig.
Det er jo et luksusproblem også da. For det vil jo si at det er meget så hyggelige folk jeg bor med :)
Noen diskusjoner må det bli, men det er ytterst få : )

Nå må jeg ta meg en ettermiddagslur, fordi jeg ikke har klart å legge meg tidlig de siste sju kveldene. Sånn er livet.

Jeg synes igrunn det er kosli at det er mørkt ute.. baksiden er at jeg, om mulig, blir trøttere.

1 Comments:

Anonymous Sigrid Flesjå Olsen said...

Hah, jeg er så enig!
Men, noe sier meg at vi er supersosiale. Og jeg liker det. Og jeg liker deg. At du er vennen min. At du er med i Acta Skedsmokorset!

13/11/09  

Post a Comment

<< Home