Wednesday, November 04, 2009

Snø : )

Åhh...jeg er så glad i snø! Det triste er at denne snøen sansynligvis ikke blir liggende. Men jeg gleder meg likevel over den snøen som har kommet i dag. Å se snøfnuggene dale ned over lyktestolpene. Snø er en Guds gave til menneskene : ) som så mye annet!
Jeg er jo en av de heldige som slipper unna snømåking også da.. så jeg kan forstå hvis ikke alle er like glade for snø.
Jeg gleder meg til å stå på telemark igjen. Lenge siden sist. Gleder meg til å gå på langrenn igjen. Ikke fullt så lenge siden sist.
Gleder meg til jul. min første jul med barn (etter det jeg kan huske).
Ikke mitt barn ; ) Men min herlige niese. Åhh.. savner niesa mi. Har ikke sett henne på to uker.
Gleder meg til Refill på fredag. Har ikke sett ungdommene på to uker heller.
Gleder meg til lørdag. Helg med ungdommene. Seminar om Gud i bibelen.
Og så et bilde fra jobben min. Hvis du noen gang skal spise dessert på Lovisenberg sykehus, så vet du hvor ingrediensene kommer fra... ; )

2 Comments:

Blogger Ulven said...

Haha. Kjenner jeg blei litt ladd for kompott, nå!

5/11/09  
Blogger Karianne said...

: )

5/11/09  

Post a Comment

<< Home