Monday, October 19, 2009

Nattevakter

Da begynner jeg med nattevakter igjen. I morra. Derfor lader jeg opp litt. Det blir lite internett for tida, og det er jo egentlig veldig greit. Men da blir det også lite blogging.

For tida forbereder jeg en leir, prøver å pugge noen spanske gloser innimellom og så jobber jeg. Tenker mye på livet som disippel og kristendom. It's not only, only. But, but.

Ellers så gleder jeg meg til snø! Gå på ski. Kanskje stå på ski også. Lenge siden jeg har stått på telemark. Kanskje blir det noen turer igjen denne vinteren. Morro med litt fart og spenning.

Her sitter jeg og skriver til deg. Vet ikke hvem du er. Men det vet du. Kanskje ; )

4 Comments:

Anonymous Kristina said...

Du skriver blant annet til meg ;)
Stilig blogg!! Her vil jeg følge med.
Neste vinter blir jeg med på skitur - I promise you!!
Glad i deg!

20/10/09  
Blogger Karianne said...

Ja!! Gleder meg til skitur:) Det ble vel egentlig aldri no sist vinter.
Jeg følger jo litt med på dere også da. Spennende!

20/10/09  
Blogger Flesjå said...

Og jeg er glad i deg! :)

20/10/09  
Blogger Karianne said...

Takk! Digg å vite at noen er glad i en! "i en"? I meg:)
Og jeg er glad i dere Sigrid og Kristina! FLAKS ; )

21/10/09  

Post a Comment

<< Home