Saturday, August 22, 2009

Diverse

Først litt om mus: de er søte!
Her er altså en liten film om musa på internatet: Blåveis (var det ikke det det het da?)
Æsj! Fikk ikke lasta opp filmsnutten, så da får det bli med et bilde..





Så kommer litt om gårsdagens utfordringer..
Jeg kom hjem fra jobb, spiste la meg til å sove, skrudde av vekkerklokka og sov videre i stedet for å stå opp.. ble vekka av Therese kl 19.40 av at det var lekkasje på kjøkkenet. Litt æksjen da : )
Vi fant (omsider) stoppekrana, etter å ha skrudd av hovedkrana for alle leilighetene i oppgangen vår. Vi måtte til naboen for å hente vann. Egentlig burde sånt skje oftere så man har en grunn til å komme i kontakt med naboene, ettersom det skal være så INNMARI vanskelig for oss ellers...
Maria var i alle fall veldig hyggelig og gav oss to store bøtter med vann. Det var til å skylle ned doen to ganger... vi hadde altså to "trekk" før rørleggern sku komme utpå dagen i dag. Morro!
Jeg fikk litt sånn hyttefølelse i dag da jeg stod opp.. Bare litt vann fra drikkeflaska på en klut i ansiktet.
Nå har i alle fall vannmannen vært her og gitt oss vannet tilbake. forøvrig en meget så hyggelig rørlegger. vi har ingen kjøkkenkran, men hva skal vi med kjøkkenkran nå som vi har badevann? Ny kjøkkenkran får vi altså på mandag.


Oppvaskmaskina fungerer altså fortsatt ikke..






Her er hytta vår. Jeg var der en liten tur i begynnelsen av august, men må innrømme at da var det noen år siden sist... den ligger bare ca 10 min å kjøre fra skedsmokorset

0 Comments:

Post a Comment

<< Home