Thursday, July 23, 2009

Norge kjære Norge


Jeg har tidligere i sommer drevet reklame for ferie i Norge, og her kommer fortsettelse..
Norge er så vakkert.

Sal 95,4
Han har jordens dyp i sin hånd og fjellenes topper i eie.
Jeg digger å se på fjelltopper fulle av snø, mens sola skinner og havet glitrer. Det er så nydelig. Når man i tillegg kan sitte og spille kort og prate langt utover nettene uten at det blir mørkt..
Grøtavær - Nordens Hawaii. Hvite strender og sydenfarga vann.
Når man attpåtil (det er et ord jeg aldri har skrevet før..) reiser med så fine folk.. Ja da er det topp. Det er stort å få være søster, svigerinne og tante. Jeg er takknemlig for det. Lille niesa mi ga meg en kos for første gang på eget initiativ. Det er så spesielt! Tenk at jeg kan bli satt ut av en sånn "liten" handling..

1 Comments:

Blogger MARGOT TANGEN said...

Nieser e kjekt :-D

24/7/09  

Post a Comment

<< Home