Saturday, May 23, 2009

Overskrift ja

Da var KRIK Akershus-dagen over. En herlig dag, med herlige folk! Jeg har hatt en bra helg så langt. En fin helg med mye folk. Gamle og nye venner.

Uka som har gått har vært innholdsrik. Jeg har gjort ting jeg aldri har gjort før, og jeg har gjort ting jeg kan godt. Jeg har jobba og forberedt diverse happeninger. Nå er to av de over, og de to lengste gjenstår: Oase og konf.leir. Gleder meg!

Før sommeferien kommer skal jeg fjerne en visdomstann eller to. Det skjer om noen dager ja.. Gleder meg litt. Synes liksom det er litt spennende med sånne ting. Blir det vondt?

Kjenner jeg gleder meg til retreat : )
Utrolig morro med masse folk. Det gir meg energi. Kjøre bil med musikken på full guffe og vinduene åpne.
Samtidig setter jeg så stor pris på stillheten. Det er så fantastisk deilig å være stille. Aleine eller sammen. Være i naturen.


"Gled dere i Herren alltid, igjen vil jeg si: gled dere!"
Fil.4.4

1 Comments:

Blogger Flesjå said...

Du burde glede deg så veldig til Lia-retreat! Hils Ingeborg og Sigmund MASSE fra meg. Gi de en megastor klem (om det blir naturlig) :) Du er bra.

25/5/09  

Post a Comment

<< Home