Saturday, April 25, 2009

Vårfest

I dag var jeg på vårfest med jobben (eller.. i går..) Så måtte jeg gå fordi jeg skulle på jobb. Men så er det jo hyggelig å være på jobb også da. Sitter her med gul saft, kanelboller og internett. Glemte 24 DVD'n. Kunne jo sett de siste tre episodene av sesong 6. Lurer på om jeg bare skal se de i morra, sånn at jeg blir ferdig med dem.. Litt slitsomt det der styret med å se en hel sesong.

Gleder meg til å legge meg når de andre kommer på jobb i morra tidlig. Det er så digg.

Kanskje skal jeg prøve å lese litt om Sakkeus nå. Hvis jeg ikke blir for trøtt.
"Sakkeus var en liten mann, en bitte bitte liten mann.." Lurer på om han egentlig tenkte på at vi sitter her 2000 år seinere og ser for oss han oppe i treet. Tror nok ikke det var noe han tenkte på nei. Som at Paulus nok ikke regna med at breva han skreiv ville bli lest og studert så lenge etter.

Livet til Sakkeus ble drastisk forvandla i møte med Jesus..
Hva med mitt?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home