Wednesday, April 15, 2009

Påske

Jada.. Da var påsken over. Det er jo utrolig herlig å være på Fossheim i påska. Det er fint å faktisk sette seg inn i hva påska er og følge dag for dag. Det er godt å se ungdommer som vokser. Ungdommer som er glad i Jesus og hverandre. Ungdommer som kan ha gjørmekrig, drite seg ut på scenen, dele bønnesvar, spille fotballspill, le og gråte sammen.

Litt rart å komme tilbake til hverdagen.

Før jeg dro på leir begynte jeg på sesong 6 av "24". Så nå går det i "24". Litt slitsomt men veldig gøy. Jeg kan ikke huske at jeg har vært avhengig av noe TV serie før. Det er jeg glad for. Tenk å måtte vente en hel uke før man kan se neste episode.. Kjenner at jeg her går rett inn i "verden" med mitt behov for øyeblikkelig tilfredsstillelse. Må se én episode til da. Bare én.

Nå er det snart torsdag og på tide med en tur til Skedsmokorset igjen. Gleder meg! Så er det fredag og Refill. Gleder meg!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home