Sunday, February 08, 2009

TOG

Jepp. Noen går i 17.mai tog, andre i tog for fred o.l. Jeg gikk i tog i dag. Ikke helt planlagt, men jeg visste vel kanskje at det skulle bli sånn. Var liksom likevel ikke helt forberedt på hvor ille det var. Skikkelig stusselig. Jeg har altså vært på skitur. Det var fantastisk føre! Utrolig digg:)
Når det gjelder denne køen så skal jeg komme med min mening om noe av det som skjer. Familier er ute på tur, barn. Masse folk er ute for å gå i et passe tempo, lavt tempo el. høyt tempo. Så tenker jeg at når det er så mye folk i løypa så kan man kanskje ikke trene akkurat der hvor det er verst. Da må man komme seg lenger inn i marka, trene der, og deretter ta det litt mer med ro. I alle fall er dette min mening. Det er jo mye farlig kjøring der ute. Jaja..

Ellers så har jeg det bra:) Har vært på Refill, vaska leilighet, vært på Frikvarteret, gått på ski og vært på Møtepunkt. Innholdsrik helg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home