Tuesday, March 31, 2009

Det er lysere tider. Jeg liker det. Folk smiler mer. Kan man ikke smile når det er mørkt ute? Eller er det kanskje så kaldt at man ikke får beveget munnen skikkelig..? Det er nok det at folk generelt er i bedre humør når våren kommer. Det er forresten kanskje ikke helt vår ennå.. Litt da.

I morra skal jeg gå på ski. Hvis det blir fint vær. Gleder meg! Det er morro! Fint å være der ute med Gud. Han og jeg. Bruke og samle energi.

Tenk å få være tante til ei så nydelig lita jente. Lita, men stor:)
Det er rart hvor godt det er når hun smiler til meg. Jeg smelter helt.

Gleder meg til leir i påska. Tenk å få være sammen med kremen av norsk ungdom. I flere dager.
Men før det skal jeg jobbe. Fredag til tirsdag. Jeg har lenge vært flink til å ikke bekymre meg når jeg tror det skal bli stress på jobb. Skal prøve det nå også.. Tenker bare at jeg ikke får gjort no med det på forhånd uansett og dessuten så aner jeg faktisk ikke hvordan det kommer til å bli. Så det gjenstår å se.

Nå, i sola, ser jeg plutselig hvor skitne vinduene mine er. Kan vi trekke en parallell??:)
Når jeg står under Guds spot light ser jeg hybelkaninene i livet mitt. De svære: (
Det gjelder å ikke rømme fra lyset. Men holde seg i lyset så Gud kan hjelp til med oppryddingsarbeidet. Hmm.. Han er skikkelig god på stor-rengjøringer.
Det frister ofte å trekke for gardinene slik at jeg slipper å se møkka..

"Jesus det eneste, helligste reneste
navn som på menneske lepper er lagt"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home