Sunday, February 22, 2009

Snø

Det har snødd igjen. Jeg gleder meg stort over snøen. Selv om jeg er fullt klar over at ikke alle gjør det. Jeg er like glad for at jeg ikke har bil i byen, som jeg er for at det er så mye snø. Stakkars de som har bil og ikke garasje i Oslo.. Men hvis jeg tar bort denne medlidenheten fra hjertet mitt, gleder jeg meg ekstremt mye over de vakre hvite trærne. Ingen skarpe kanter, bare myke snøhauger.. Lyset som skinner på trærne i parken og utenfor sykehuset. Gud er helt genial. Han er så opptatt av detaljer. Om man kan kalle det en detalj.. Det at Han gir oss snø i den perioden av året som det er så mørkt ute. Snøen gjenspeiler lyset fra hus og lyktestolper og jeg blir i bedre humør. Fantastisk! Jeg smiler:)
Så tar Han meg med ut og sier "Stans og legg merke til Guds(mitt) under" (Job). Ut i marka.

Kjedelig å jobbe netter, for da må jeg sove på dagen. Går glipp av så mye god snø.
Takk, Gud for snøen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home