Wednesday, August 19, 2009

Overskrift!

Da er det halvannen uke til neste nattevaktsperiode. Det skal gå bra. Det er i grunn ikke så verst når det er rolig.
Jeg har vel egentlig ikke så mye å skrive. Kjenner bare at jeg er så takknemlig for mange ting
Acta,Bibelen, folka rundt meg, familien, senga mi, samboerne mine, vaskemaskina som fungerer, oppvaskmaskina som pleide å fungere.
Det er så mange ting! Det med oppvaskmaskina er jo bare greit for en periode, men jeg synes jo det er praktisk med oppvaskmaskin! Signe Marie har ringt, så da satser vi på at det ordner seg om ikke altfor lenge. I mellomtiden får vi testa om vi kan leve fire stk sammen uten oppvaskmaskin ; )
Tror det skal gå strålende! Herlige jenter!

Har vi no bilder på lur da? nei.. ikke det nei..
ikke et bilde av min vandrende lille niese heller. hun har begynt å gå: ) stas!

nå venter husarbeid :-) da har man jo alltids tid til å høre på no fornuftig samtidig. denne gangen blir det nok Øystein CD nr 2

0 Comments:

Post a Comment

<< Home