Sunday, August 16, 2009

Oi oi oi

Jadda!
Det har vært en hektisk uke, men også en fantastisk bra uke. Starta jo med et bryllup. Heidundranes god stemning. La meg seint og reiste til Arendal kl 08.00 morran etter. Da var det klart for konf.leir. 200 konfirmanter, ca 50 konf. ledere og ansatte i menighetene og så var det oss 30 fra Acta Skedsmokorset. Det var morro! Teambuilding, turnering i frisbee ultimate, fotballturnering, ringspill turnering (!), volleyball og mer gøy. På kveldene hadde vi "Gal i Hove" (vi var på Hove Leirsenter) og Refill. Refill er navnet på ungdomsmøtene til Acta Skedsmokorset.
Vi kom hjem torsdag kveld og allerede på fredag hadde vi høstens første Refill på Emmaus. Håvard M. prata om de 10 spedalske som møtte Jesus og ble friske, men bare en av dem kom tilbake for å takke ham.

Takk, Jesus! Takk!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

skulle ønske jeg var på konf.leiren! Men neste år er jeg deltaker sjæl, dere må være miljøteam da :- ) Bra blogg! kos emilie a

17/8/09  
Blogger MARGOT TANGEN said...

Åå! Eg sko ønska eg va på konfleiren og!!!! Dåkke gjorde ein fantastiske jobb!! :-D Eg e stolt av dåkke eg ;)

17/8/09  

Post a Comment

<< Home