Sunday, July 26, 2009

Ting

Ting og penger..
Ja, ting og penger..

"For kjærlighet til penger er en rot til alt ondt. Drevet av pengebegjær er mange ført vill og er kommet bort fra troen, og har påført seg selv mange lidelser."
1. Tim. 6:10

Tenk på den rike unge mannen. Jesus sa ikke: "det er vanskelig for en som har kjærlighet til penger å komme inn i Guds rike". Han sa: " Det er vanskelig for en rik mann å komme inn i Guds rike". Heldigvis er jeg dame... Men det hjelper nok ikke. Å ha penger gjør noe med oss enten vi er bevisst på hvordan vi bruker dem eller ikke..

Mye tanker.
Er ikke så veldig glad i å skrive så mye av tankene mine på internett, men litt blir det jo. Ja, egentlig er det jo bare tanker jeg skriver, men ja.. Blir vel ofte litt sånn på overflaten. Men det er jo greit. Nå tenker jeg at jeg burde legge meg. Måtte bare roe ned litt. Har nemlig spilt Ligretto med to av mine herlige samboere. Det er morro : ) Meget engasjerende...

I morra skal jeg bake :-) Lenge siden sist..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home