Friday, August 07, 2009

Kjære dagbok..

Da var en hard arbeidsuke (to dager på kurs hotell og tre dager på jobb) unnagjort og det er tid for mer fri og rangling! Trodde jeg sku få tid til å komme tilbake til Oslo etter en tur i bryllup, men Pål Atle insisterer ;-) på å dra kl 08.00 på søndag. Altså blir det pakking, bryllup og rett til Arendal. Morro! Jeg gleder meg veldig! Det jeg ikke gleder meg til er å gå på jobb fredag morra kl 07.00.. Men jeg klarer vel EN dag!
Det blir spennende å se om vi blir kjent med noen av disse 200 konfirmantene (det starta med 300, men litt svinn...) Jeg håper det virkelig! Det håper jeg DU kan være med å be om! Takk !
Nå skal jeg sove igjen. Har liksom sovet litt for lite den siste tida, og jeg som er så glad i å sove..

«Jeg vil sove litt til, en ørliten blund, legge hendene sammen og hvile en stund.»11 Da kommer fattigdommen som en farende fant og nøden som en væpnet mann. Ordsp. 6:10-11

Nei, det er ikke bare bare å sove.. I vers 9 står det: "Hvor lenge vil du ligge, du late,når vil du våkne og stå opp?"
Huff.. nei det er ikke bare bare å sove, Da får man jo ikke jobba, og da tjener man ikke til livets opphold.
Nå skal jeg slutte å skrive om det og rett og slett bare legge meg til å SOVE.

"9 I fred vil jeg legge meg ned og sove. For du, Herre, bare du lar meg hvile trygt."

Salme 4

2 Comments:

Blogger MARGOT TANGEN said...

Hehe. Barra sov du ;-) D går nok bra ska du sjå ;-)

8/8/09  
Blogger Karianne said...

Takk :)

9/8/09  

Post a Comment

<< Home