Wednesday, October 07, 2009

Emma Oline

Jadda!!!
Hurra, hun kom seg ut!Gratulerer masse til de herlige foreldrene!

Bortsett fra at Emma ble født i dag, så har jeg fjernet visdomstenner.. og det gjør faktisk ganske vondt.. Har spist én brødskive i dag og prøver nå å få i meg litt grøt.. ikke bare, bare det nei..
Det gikk jo så smertefritt sist. Tok to el tre smertestillende forebyggende og kjente ingen ting.
Denne gangen satt tenna litt bedre fast. Tannlegen brukte muskla skikkelig når han skulle prøve å vri ut tenna (en oppe og en nede). Jeg kjente at de andre tenna bevegde på seg når han vrei på den som skulle ut. Det tok litt lengre tid også ja.. Men sånn er det vel. Har nok tenkt at det kom til å bli verre enn sist. Alt kan ikke gå helt bra alltid..

"Det kommer nok til å gjøre litt mer vondt denne gangen. Og du kommer nok til å bli mer hoven også". Sa tannlegen da han hadde kjempet ferdig. Jeg tar det som måtte komme. Må jeg ligge våken i natt, så må jeg ligge våken i natt.. Det skal jo Vibeke også. Ganske mye i alle fall. Amme og amme og amme. Og litt mer amming.

Ha en velsignet dag, kveld eller natt! (alt ettersom når på døgnet du leser dette)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home