Tuesday, September 08, 2009

Livet

Livet er bra.
Gud er stor! Han kommuniserer med oss! Han gleder seg over oss. Han har skapt oss.
Jeg har utrolig mange ting i hodet for tida. Temaer og oppgaver her og der. Gleder meg over å være engasjert. Gleder meg over å lære nye ting, gleder meg over å oppdage nye ting. Gleder meg over at Gud viser meg nye ting, gleder meg over herlige mennesker jeg får møte på min vei, gleder meg over ansvar på jobb, gleder meg over godt miljø på jobb, gleder meg til neste konfirmasjonsleir, gleder meg til torsdag med Acta, gleder meg til fredag med Acta.

Apropos.. Vi var jo på konfirmasjonsleir i august. Vi= Acta Skedsmokorset. Det var skikkelig bra! vi var med som miljøteam og hadde diverse opplegg. KRIK aktiviteter, underholdning og møter. I dag har vi hatt evaluering av årets leir. Det er morro. Vi håper på ny leir til neste år:-)

Nå skal det soves.
"I fred vil jeg legge meg ned og sove, for du Herre, bare du lar meg hvile trygt"
(Salme 4?)

2 Comments:

Blogger Flesjå said...

Jeg er så glad i deg! Og jeg DIGGER at du er med i Acta, sammen med meg.

8/9/09  
Blogger Karianne said...

Takk! JA! I like måte!!

9/9/09  

Post a Comment

<< Home