Wednesday, October 21, 2009

Oppgjør

Ja, da har jeg tatt et oppgjør med linkene på denne siden.
Jeg har rett og slett slettet linker til noen blogger som ikke oppdateres. Hvis du er en av de gode vennene mine som har mistet linken til bloggen din, OG du til alles store overraskelse skulle finne på å starte opp igjen, så si fra til meg. Fort gjort å få den tilbake vettu ; )

Ellers så har jeg lite å berette.
Det som har vært tungt for meg siste døgnet....
er at jeg sleit så veldig med å få sove etter nattevakt. Jeg reiste hjem til mamma og pappa. (Fordi jeg skulle spise middag hos dem, og da var det minst stress å reise dit rett etter jobb og våkne opp der.) Der er mitt gamle soverom- i kjelleren. Utrolig digg på varme sommerdager.. Men på kalde høst og vinterdager.. KALDT.
De har kjøpt en seng som er god sånn at jeg (og andre gjester) skal ligge behagelig. Den er jo ikke like digg som min. Men helt ok så lenge jeg kan ligge på ryggen. Problemet i dag var at det var så kaldt at jeg ikke kunne ligge på ryggen. Fordi: Jeg må ha dyna over øra.. Det er en sær ting kanskje, men sånn er det bare. Da blir dyna fort for kort hvis den ikke er lang nok. (Godt sagt:) Altså lå jeg i fosterstilling. Men det hjalp ikke. Jeg var like kald på føttene. Selv varmeflaske var ikke godt nok.

Det var da jeg skulle gjort sånn som jeg gjorde en dag i forrige uke. Da ble jeg tatt på fersken.. Jeg satt i badekaret med litt vann i bunn.. Hadde på meg hettejakke og løste sudoku. Hehe:) Ganske stilig syn for Signe Marie som kom inn! (ca kl.01.00)
Det hjalp. Å no så veldig også da. Ble god og varm, og det holdt da jeg gikk og la meg:) Ikke no kald da, nei.

Tilbake til i dag da..
Jeg ble vekka av mamma og hennes barnebarn- niesa mi:)
DET var kosli! Lenge siden det har vært så kosli å bli vekka!
Ja, for jeg sovna faktisk til slutt. Og da jeg våkna var jeg varm på beina. Er det ikke fantastisk?!

Vi var hele familien samla til middag. Stas!
Da tiden var inne kjørte Vegar og Ingunn meg på jobb.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home