Wednesday, February 14, 2007

Hm

Vi prøvde en gammel kjelke..Kunne nesten gå ved siden av


Her er noen bilder fra hytteturen (for de som ikke har vært innom Tuvas blogg)

Vi var altså ikke på hyttetur til Sjusjøen, men til Nordseter. (Sånn at det er oppklart)


Sist helg var jeg på Fossheim, med en knall bra gjeng deltakere og ledere. Jeg liker "små" leirer.


I dag... en vemodig dag...


Ingunn og jeg er teoretisk sett fortsatt samboere.. Men nå har hun reist hjem til sine foreldre, som hun snart skal forlate for å bli ett med min bror- som forøvrig snart kommer innom for å skru sammen en seng her. I leiligheten som jeg fortsatt bor i..


Så da blir det bryllup! Gleder meg over at min fantastiske bror skal gifte seg med en fantastisk jente! Det er så flott når de unge finner hverandre.

1 Comments:

Blogger To disipler said...

HAHA! Du er et av de ALLER morsomste menneskene jeg kjenner! Jeg ler høyt utover i kontorlokalene på jobben, så alle kan høre det! Og hadde ikke alle vært så sinnsykt tidlig-deadline-stressa, hadde de sikkert spurt hva jeg ler av, og da kunne jeg svart: min fantastiske gode venninne gjennom mange år, og mange år framover: KARIANNE!!

15/2/07  

Post a Comment

<< Home