Saturday, December 30, 2006

Heim te mor

Ja det er ikke ofte at vi er samla alle 7 hjemme hos mamma og pappa. Men i går ble det gjennomført med stor suksess!! Mye dårlig humor og godt konkurranseinstinkt.. = )
Pinnekjøtt og kaker. Ikke helt go i magen ennå kjente jeg.....
Jeg savner virkelig snøen! Så mye at jeg holdt på å dra på campingvogna helt alene for å kunne gå på ski. Slik ble det ikke. Fikk besøk av min kusine (som jeg ser på som tanta mi ettersom hun er bare 8 år yngre enn pappa, og hun har en sønn som er eldre enn meg..1 mnd vel og merke, men dog..eldre enn meg.) Det var utrolig hyggelig!!

Så vil jeg da ønske alle dere der ute et godt nytt år! 2007 her kommer vi!
Når jeg ser tilbake på 2006 ser jeg hvor mye Gud har velsigna meg med. Små og store ting. Mye har falt på plass helt av seg selv. Jeg er takknemlig. Jeg står i takknemlighetsgjeld til min herre! Men Han ser ikke på det som gjeld. Han øser ut. Alt Han vil ha er hjertet mitt, og det er alt Han kan få. Så lite, men likevel så mye...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home