Tuesday, December 12, 2006

Julefølelse

Julefølelse. Hva er julefølelse? Hva gjør julefølelse med meg? Trenger jeg julefølelse? Bør jeg streve etter å få julefølelse? Jeg har nemlig ikke fått julefølelsen ennå.
Er livet en adventstid? Jeg tenker at det er en slags adventstid. Jeg venter på Jesus. Jegønsker å være klar-å ha olje på lampen til enhver tid. Men Jesus kommer uansett om jeg føler at det er jul eller ikke. For at jeg skal få julefølelse må det være snø..hva har snøen med Jesus å gjøre? Hva har julefølelsen med Jesus å gjøre?
Ei venninne sa -Julefølelsen får du bare på grunn av tradisjonene. Mandarinlukta og juleribba.

Det ble en del spørsmål her i dag. Ikke for å rakke ned på julefølelsen for den gjør jo også at folk gir fra seg mer penger til mennesker som trenger de mer enn dem.

GOD JUL ALLE SAMMEN = )
Husk hvorfor vi feirer jul da. 5 på gata femåringer visste ikke hvorfor vi feirer jul!!!!! Trist. Trenger vi å feire jul da?
Stopper der jeg..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home