Sunday, December 03, 2006

Hyttetur

Ja, da var helga over. Knall bra helg med sesongens første skitur og hoppkonkurranse, pepperkakebaking, julemusikk, gode venner, god mat, skiskyting på tv, sjokolade, mandariner, "Fantasi" og "Mafia" i sene nattetimer. ++
Vi har vel kommet fram til at "tap og vinn med samme sinn" ikke bør gjelde i alle sammenhenger. Men i denne gjengen bør det kanskje bli viktigere?? Vi blir engasjerte, men heldigvis gode venner når alt er over... Tenk dere Ole Einar Bjørndalen i et intervju etter å ha fått en 5. plass: "-Nei, jeg er fornøyd! Det viktigste er å delta, og det har jeg gjort! Å være femte beste skiskytter i verden er ikke verst.."
Nei, jeg tror han helt klart vil vinne og har lov til å være skuffa hvis han ikke vinner. Da jeg spilte håndball førte skuffelsen over tap til at jeg ville gjøre det bedre neste gang. Det tar ikke nødvendigvis gleden ut av det man driver med. (Det er lov til å komme med motargumenter..= )

Lørdag hadde vi hoppkonkurranse..og vi ga alt!(ble litt blå og forslåtte.) Men vi var enige om at i en slik setting er det deltakelsen og leken som er det viktigste. Likevel fikk vi en fortjent nr 1.
Når det gjelder mafia ble jeg ganske fort avslørt på grunn av "et trekk over munnen". Det kjipe er at det stemmer. Jeg kjenner det selv.. Klarer ikke å gjøre no med det heller. Så blir jeg irritert..

Det var digg å gå på ski igjen, selv om det ikke ble lange turen. Satser på noen minusgrader i tiden fremover sånn at jeg(og alle andre som ønsker) kan få gått og stått mer på ski. Snø, snø, snø
(Bilder kommer forhåpentligvis senere)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home