Thursday, November 30, 2006

Sitter her trøtt..igjen...
Denne gang er det kun på grunn av at jeg prioriterte go' tid med min fantastiske samboer - som snart blir min svigerinne. (En lur strategi...la søster bo sammen med kommende ektefelle.. sjekke tilstanden liksom..= )
Absolutt godkjent!! Jeg er vel en av få som gruer seg til 17 februar.. Samtidig som jeg gleder meg VELDIG! Skulle gjerne bodd med Ingunn en stund til.

I helga skal jeg på hyttetur med en gjeng av vennene fra studietiden.. da jeg var student ja.. det var tider det.. Nå er det andre boller.. Altså.. ikke så mye ork til å bake boller..Men det kommer seg vel.

Det sies at det er nok snø til å gå på ski.. klisterføre.. æsj, det er no kliss, men snø er i alle fall snø.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Neimen hei! Artig, artig! Nei, verden er ikke så stor..;) Du og må ha en finfin helg! Så sees vi på tirsdag! Klem!

30/11/06  

Post a Comment

<< Home