Monday, December 18, 2006

Skog og små gensere

Jeg har fått spørsmål om det kommer svar på de spørsmålene jeg skreiv sist...men det gjør det altså ikke. Vil bare si at det er kosli med julestemning!!
Og at enten jeg har julestemning eller ikke så forlot Jesus det perfekte for å leve noen år her på jorda. FOR OSS!!

I dag har jeg vært en tur i skogen. Du vet sånne islokk på småpytter o.l. I dag har jeg har gått og tråkket hull på de vettu. Facinerende synes jeg. Først tråkka jeg i stykker isen så stod jeg og så på at vannet rant videre nedover. (Kanskje ikke så lett å se for seg når man ikke var der selv..)

Ellers så har jeg krympet en genser til siden sist. Det var Ingunn som tok den ut av maskina og lo godt. Da jeg kom hjem hadde hun tatt den på seg (bildet). Hun lo godt, men i går farga hun klærne sine blå...= )


Det er fint å le med hverandre = )




Denne ble ikke så liten som den forrige..
Kanskje jeg skal begynne å selge barneklær?

3 Comments:

Blogger David said...

GOD JUL!

19/12/06  
Blogger Paul Andreas said...

Hørt at et tips for å anti-krympe ullklær er å vaske de med balsam...
Kilden er påliteleg, og det er jo verdt et forsøk.

God jul!

22/12/06  
Blogger Karianne said...

Oi..visste ikke at det fantes antikrympingsmetoder også..
Får kanskje prøve det da..

26/12/06  

Post a Comment

<< Home