Friday, January 19, 2007

Snø..

SNØ I THORSHOVPARKEN


Ja, nå har det kommet litt av den etterlengtede snøen. Fortsatt ikke mulig å gå på ski (det er forresten et definisjonsspørsmål.. jeg så noen skispor i sørpa siste jeg var ute i skogen). Lysere er det i alle fall, og ganske fint synes nå jeg da.

Ellers så prøvde jeg å være litt hard mot meg selv i dag og stå opp tidlig, men det var ikke lett. Kom meg vel opp litt over 13.00. Håper jeg får sove til natta.. (hatt nattevakter ja)

A little bit snow. Not much, but litt=) Pictures from today.

(English for you Cornelia=)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

You got snwo! well I am still waiting for snow here in Switzerland! Thanks for the english words for me. So enjoy the little snow you got. I am still hoping for snow down here. ;)

19/1/07  

Post a Comment

<< Home