Tuesday, January 02, 2007

Skype

Jeg har oppdaga en ny verden...
SKYPE
I går kveld.. kl 21.00 her for at det ikke skulle bli så altfor tidlig på morran i Australia.. I over 1,5 timer snakket jeg med ei fra Sveits, ei fra Australia (samtidig!!) og innimellom der en i Sør Afrika.
Helt fantastisk! Ganske utrolig synes nå jeg. Akkurat som å ringe, klokkeklare stemmer i andre enden. Vi prata, lo og planla litt tur..
Ulempen var kanskje at jeg kom meg litt seint i seng.. det kjente jeg i hodet i dag- for å si det sånn!
Fant et bilde her i går, som viser fjorårets snømengde...



Det er 2007. Ganske utrolig spør du meg. Jeg som venta at Jesus skulle komme tilbake før jeg skulle ha norsk eksamen i 3.klasse på videregående (var ikke så glad i å skrive stil jeg...).
Han kan komme når som helst. Er jeg klar?

Gud vær meg synder nådig.
Takk for alt du har gjort for meg
Din trofasthet den er stor
Når jeg føler meg svak i meg selv
da får jeg kraft fra ditt ord
Jesus
Du er klippen som alltid står fast
selv om det stormer omkring
Takk at du viser nåde dag etter dag!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home