Sunday, January 21, 2007

Mer snø!!

Masse snø!! HERLIG!!
Det er så vakkert å kjøre gjennom skogen i mørket når snøen ligger på trærne. Jeg blir ganske enkelt glad!!
Nå er hemmelighetskremmeriet over..
I går var Ingunns store jentedag. Kanskje jeg skal vente med å si noe om den til Ingunn har oppdatert selv..? Vi kjørte i alle fall firehjuling og hun fikk etterpå sitte på i en litt råere bil, med en sjåfør som virkelig kan kjøre bil ....... Hjemmesiden til Per Brynildsens sønn
På kvelden kjørte vi hest og slede. Jeg prøvde så godt jeg kunne å kose meg.. men snøen la seg klæsj på brillene mine, det blåste og snødde på en gang og jeg så ingen ting. Men kosli var det!!
På kvelden ble det god mat og en gjeng med Ingunns fantastiske venninner. Knall!
(klarte ikke la vær å si noe om det..)

Ellers så vil jeg si:
GRATULERER MED DAGEN i går VEGAR!!! Lille storebror = )

Lots of snow yesterday and today!!!

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Hei Søstra mi! Helt enig med deg! Roma med 18 varmegrader er ok, men Norge og minus 15 og snø er MYE bedre. Vi koste oss skikkeli i Roma, det kan anbefales, men se opp for ruiner......
Kristian

24/1/07  
Blogger marit said...

Hei hei! har ikke vært her på år og dag...godt å få med seg litt oppdateringer! og snø da...skulle likt å hatt meg en tur med hest og slede! Når du inntar bakkene får du ta noen telemarksvinger for meg også..sukk! hils familien

29/1/07  

Post a Comment

<< Home