Friday, January 08, 2010

Varme

Jeg har varme på jobb. Gode kollegaer. Jeg er så takknemlig for den jobben og ikke minst pasientene. Masse herlige, artige, snodige, merkverdige, fantastiske mennesker. Gleder meg til skitur etter jobb med venner fra jobb.

I morres da jeg var på badet, var jeg egentlig ikke på badet. Jeg vaska meg rett utenfor døra inn til badet. Hvorfor? Fordi badet hos oss er like kaldt som kjeller'n til mamma og pappa. (Der er det alltid mest komfortabelt med jakke. Bortsett fra når det er over 20 varmegrader ute..)
Så, jeg sørger for å gå på do før jeg drar fra jobb..
Ellers har jeg det bra : ) Var innom Jernia for å kjøpe varmeovn, men de var solgt ut fra hovedlageret.. Så da er det vel ikke håp.
Kan man si at det blir som å faste? At man kjenner litt på hvordan det er å bo kaldt? Den er litt på kanten, for vi har det jo varmt ellers i huset.. (sa hun og satt med lue og skjerf på..)

Jeg gleder meg til vintertur med Acta Skedsmokorset. Det er en herlig gjeng som jeg liker å være sammen med. Håper på gode stunder og mye morro!

Ellers går dagene unna. Det har vært hektiske dager på jobb (greit i dag) og jeg har en del å holde på med nå i januar. Blir litt mindre i neste måned- tror jeg. Det ser alltid sånn ut : )
Jeg er glad jeg har ting å engasjere meg i!


Glad for gode venner, gode samboere og en god familie. Ikke stas at noen av de flytter lengre unna, men sånn er livet. De inspirerer meg med livene sine, så det er absolutt greit : ) Kommer til å savne å ikke se dem hver uke. Må legge inn noen turer til Østfold. Kanskje en måned i Østfold?

Prøver å laste opp/ned noen bilder, men det funka ikke i dag..

"For Herrens ord er sannhet, alt han gjør, kan en lite på. Han elsker rett og rettferd, jorden er full av hans godhet." Salme 33:4-5

0 Comments:

Post a Comment

<< Home