Monday, January 04, 2010

Godt å være i god gang igjen etter en skikkelig dritt dag.. : )
For tiden blir det mye tenking. Hva, hvorfor, hvordan? Tanker om høsten. Hva ville Jesus gjort? Ikke det jeg tenker å gjøre.. Fordi Han ikke hadde behov for det i det hele tatt.. men dog.. Tror jeg gjør det likevel. Men er det virkelig behov?

Over til noe helt annet. Langrennsskia mine.. Jeg leverte dem til prepping. Og de folka har gjort en utmerket jobb. FOR god for mine ski. Eller.. De har rubba skia (brukt sandpapir på sålene/underlaget) Det er jo bra når man vil ha smøringen til å sitte fast, men ikke for meg som er mest glad i å skøyte. Det er visst standard prosedyre å gjøre det. Så det burde jeg visst.
Hva om det hadde vært sånn at jeg måtte spurt om de kunne rubbe sålen? Det hadde jo passa meg mye bedre. (men ikke alle andre..)
Mannen sa jo selvfølgelig at dette var min skyld, og det er det. Men jeg kunne komme å få halv pris på sliping av sålene slik at vi begge ble fornøyde. Hurra : )
Så får vi se da..

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nå kan jeg glede deg, kjære Karianne, med å si at jeg har nå kjøpt meg ski jeg og! Skal hendte de i morgen, ferdig montert og glida.. Gleder meg til å prøve de ut! Trenger foresten tips om smøring osv. Cafilius på torsdag?

Guds fred! Aksel

4/1/10  
Blogger MARGOT TANGEN said...

Uffda... E løye det... at det alltid e kunden sin feil... Burde kje vara sånn!!?? :-p

4/1/10  
Anonymous Anonymous said...

Jeg sier GO FOR IT! Selv om jeg selvsagt helst skulle hatt deg i Norge, og aller helst Bergen;) Men det kommer det å bli knall og du vil garantert ikke angre!

Det var STOR stas å se deg igjen:) Håper det ikke blir så lenge til neste gang! (Kanskje du skal være med meg til Strasbourg en helg? Må jo besøke tøtta;) Ja!) Uansett: Ha en fortryllende uke:) KLem!

4/1/10  
Anonymous Flesjå said...

Spennende med planer til høsten, håper ikke du blir borte for evig og alltid! Sees på torsdag :)

5/1/10  
Blogger MARGOT TANGEN said...

Du e så sinnsykt velkommen t grandis!!! :-D Du trenge kje venta heilt t neste nyttårsaften eingång!! Eg vil atte du ska komma snart!!! :-D

6/1/10  

Post a Comment

<< Home