Wednesday, December 30, 2009

Nå har det seg sånn at det er ganske kaldt ute. Og det er litt kaldt inne også. Men det er jo bare kosli. Varmen stiger jo opp, så jeg skal flytte meg opp om en liten stund.
Jeg vil benytte anledningen (at jeg var innlogga på bloggen..) til å ønske dere et godt og velsignet nytt år! Jeg ser tilbake på 2009 som et bra år.
Veldig annerledes enn planlagt, men så er det jo sånn at veien blir til mens man går. Jeg tror ingen ting er tilfeldig, og jeg er utrolig glad for at det ble sånn som det ble i alle fall. Det har gitt meg større mulighet til å være med Acta Skedsmokorset enn det som var planen.
Jeg ser fram til et nytt år med min familie, venner, kollegaer, nye venner og min Far i himmelen (som også er i hjertet. )
Hva tjueti bringer er det bare Gud som vet. Og det er like greit : ) Han har den beste oversikten uansett og det er godt å få vite at Han er med i alt som skjer uansett hva det måtte være av gleder og sorger. Det er noe fast og stødig i livet.
Godt nytt år, og takk for det gamle!

3 Comments:

Anonymous Flesjå said...

Jeg er så glad for at jeg skal få feire nyttår med deg! Og Karianne, jeg støtter deg i at du sier tjueti, og ikke totusenogti. Vi sa jo ikke etttusennihunderogfemti. Vi sa jo nittenfemti!

30/12/09  
Blogger Karianne said...

Godt poeng Sigrid. Har akkurat diskutert det med Tuva og jeg vet ikke helt hva vi kom fram til. Tror jeg kommer til å blande litt i starten, men det blir vel tjueti etterhvert. Gleder meg til å leke med deg i morra!

31/12/09  
Blogger Frode said...

Men sa dere "tjueni" ifjor?? ;)

Godt nyttår!

1/1/10  

Post a Comment

<< Home