Tuesday, December 29, 2009

Align Center


Kald og fin dag. Vi ble en god gjeng på 9 stk som dro til Norefjell for å stå på ski/brett. Det er faktisk to år siden sist jeg stod telemark, og da orka jeg kun 1,5 t. Denne gang var jeg litt mer forberedt i form av trening i høst. Har tenkt som så at hvis det skal bli gøy å stå på telemark må man ha litt krefter i beina til å holde ut en dag. Melkesyra kom likevel altså, men dog i litt mindre grad enn sist. (Jeg er fornøyd og prøver å slutte og sammenligne med det året jeg stod over 50 dager.. : )

Minusgradene setter vi pris på, for da holder snøen seg. Hvis vi skulle klage på noe måtte det jo selvfølgelig være at det er litt for mange minusgrader. Men da klamrer snøen seg til trærne og det blir enda vakrere der ute.

Norge er et vakkert land! Jeg liker norsk natur.

2 Comments:

Blogger Ulven said...

FLOTTE bilder! Vinteren er en pen årstid, DET skal den ha!

30/12/09  
Blogger Karianne said...

Ohh yeah:)

30/12/09  

Post a Comment

<< Home