Monday, December 28, 2009

Juletider






Det er altså to ting som jeg ønsker meg akkurat nå. Det ene er å være frisk så jeg kan stå på ski i morra (jeg er ikke sjuk, men har vært litt småkvalm i dag. Trodde det var pizzaen Signe Marie og jeg spiste i går, men vi får se..) Det andre er at varmekablene på badet skal begynne å fungere igjen. Jeg reduserte varmen på lillejulaften, og da jeg kom tilbake var det iskaldt, og det blir ikke varmt selv om vi skrur opp igjen heller. Hmm.. muffens. Det gulvet er KALDT! Men vi er jo litt bortskjemte også da. Det er jo luksus med varmt hus og varmt bad.

Snø har jeg fått masse av. Masse! Er det ikke fint!?! Hvitt, fint og 8-10 minusgrader.

1 Comments:

Blogger cammie said...

utrolig koselige bilder:) håper du får igjen varmen da... gleder meg til å se deg igjen

29/12/09  

Post a Comment

<< Home