Sunday, January 10, 2010

Nordmarka


Var en tur i Nordmarka i går med Tuva! Du og du så fint det er. Der liker jeg meg selv i 15 minusgrader. Trodde kanskje jeg hadde for mye klær på meg, men det var akkurat passe. Første gang jeg brukte to ullstilongser..
Bildet øverst viser en tålmodig Tuva i kø der T-banen stopper og alle skal inn på EN buss.. Det var det jo ikke plass til så vi ble stående og vente.

Over er det noen bilder fra Skedsmokorset på nyttårsaften. Det er faktisk et ganske fint og landlig sted i nærheten av Oslo. Huseby gård er fin når den er pakket inn i vatt.. jeg mener.. i snø og rim og mange kuldegrader.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jeg gleder meg til å prøve ut skiene.. Du må bli med en tur en gang!

10/1/10  
Blogger Karianne said...

Ja, det hadde vært stas!

10/1/10  
Blogger Kelso said...

Alt jeg sier er bare: NAJS bilder.

19/1/10  
Blogger Kristina og Petter said...

ÅÅååååhh. Dette savner jeg!!
Så fantastiske bilder, søta :)

30/1/10  

Post a Comment

<< Home