Wednesday, February 21, 2007

Ryktene sier at brudeparet har 10 plussgrader og lite snø på sin skiferie.. Men du har det nok fint likevel!


I morges ringte mobilen, bare til vekking, men det var så tungt å stå opp. Jeg sovna seint bare fordi jeg var kald på beina.. Skjer det igjen skal jeg stå opp og varme meg..

Dagen på jobb var bra. Vi har hatt en lang periode med altfor mange pasienter og derfor lite tid til å prate med hver enkelt. Men i dag! I dag fikk jeg satt meg ned og prata litt med en ny pas. Derfor smilte jeg da jeg gikk fra jobb.


Hodet mitt er fullt av tanker. Det er det vel alltid, men det er jo forskjell på tanker også da. Torsdag 1.mars arrangerer jeg og 4 andre jenter fagdagen: Sykepleie og kristen tro. Åpent for alle sykepleiere og sykepleierstudenter (litt snikreklame må jo være lov).




-Hvordan har du det?

- Har du tid til å høre?


Noen ganger ønsker jeg meg en tur til slike steder. .

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1. Tips te kalde føtter: sov med ullsokker el dynetøfler=)
2. Ikkje någe kjekt me sånne travle arb.dagar..men GIVENDE når d blir tid te goe prater!
3. Eg blir me viss du drar på tur te slike steder..
4. SÅ koseli å treffa deg såvidt i dag..KOM IGJEN!!

23/2/07  
Blogger To disipler said...

Hvis jeg noen gang trenger stell og pleie på et sykehus, så håper jeg det blir av DEG!

23/2/07  
Blogger MARGOT TANGEN said...

Karianne!!!!! Du e så bra!!!! :-) Savne deg masse!!!! Eg har d bra, siden du spurte ;-) Henge masse på nett for tiå. Fått meg litt profilar rundt omkring på ulike nettbyar der ongdommane henge :-P Eg føle meg litt gammadle når eg snakke om ongdommar sånn, men eg e vel litt gammadle jedna ;-) Håpe me snakkes snart!!!!!! :-) Love ya!

23/2/07  

Post a Comment

<< Home