Saturday, April 15, 2006

Well home..

Da var jeg i moderlandet igjen..
Det er godt å være hjemme, men det er trist å ikke være i Sao Leopoldo.. Sånn er livet.
Hjemme et døgn før jeg drar til Telemark (ikke på telemark, det orker jeg ikke). Så er jeg hjemme i 5 netter til før jeg reiser til Bolivia. Mye reising og lite soving. Er det noe man venner seg til mon tro??? Kanskje Vibeke har svar?

Siden sist har jeg hatt en ekstra kveld i Sao Leopoldo (på grunn av skader og sykehusbesøk etter "slå på ring"). Deretter tok vi fly til Rio og Taxi i 2 timer til en leilighet ved sjøen. Der bada vi, skifta bandasjer og ble spist opp av mygg. Da gikk jeg faktisk med sokker en kveld!!!! og genser!!! Det er ikke hverdagskost for en normann i Brasil.
Fra dette stedet som heter Praia Seca var det utrolig komplisert å komme seg til Rio uten å kunne språket. Det lå nemlig litt øde til... Men fint var det..
Vi bestemte oss derfor for å ta to netter på hotell i Rio i stedet for å ta dagsturer dit.
Det var herlig å bo på hotell på Copacobana! Litt skummelt var det å gå ute i Rio uten noen mannfolk (vet ikke om det hadde hjelpa no men..). Hadde en liten ubehagelig opplevelse midt på dagen der, men det gikk bra.
Noen bilder fra ferien:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mercy House torsdag???

17/4/06  
Anonymous Anonymous said...

velkommen hjem forresten....hihih!

17/4/06  
Blogger Karianne said...

Kosli å se deg i dag Eva!! Ja, begge to forresten! Begge Evaene

17/4/06  
Anonymous Anonymous said...

GRATULERER MED DAGEN I GÅR, KARIANNE! Og gratulerer med leilighet! Jeg gleder meg til å komme på besøk til deg og Ingunn! GOD TUR VIDERE - TIL BOLIVIA. Sku så gjerne vært med!!! Klem fra Annette

21/4/06  

Post a Comment

<< Home