Saturday, March 25, 2006

Oi!!

Oi Oi!!
Hei Hei!!
(Vi sier mye oi.. og her betyr oi HEI ganske artig)
Endeligfant vi eninternattkafe somharkapasitettilaa oppdatere enblogg..
Fra starten..
Vi mista flyet i Paris og maatte vente der i 12 timer. saa kom vi oss paa nattflyet. hadde billett med et annet flyselskap videre fra Sao Paoulo- det rakk vi selvfoelgelig ikke. saa da matte vi faa oss ny billett. trodde vi matte betale alt paa nytt 1400 kr.. men vi fikk den til 200 kr og er fornoeyde med det.
Saa kom vi fram. foerst bodde Randi og jeg hjemme paa to smaa rom i en bitteliten leilighet, men vi flytta dagen etter til en stor leilighet der de andre jentene bodde. Det er inne paa et veldig trygt avgjerdxa omraade. det er teologiskfakultet og vi kan gaa rundt alene. men ikke i resten av byen. vi har lagt oss veldig tidlig...=)
En dag var vi paa leit etter basseng, men det er bare innendoers. De utendoers er stengt for vinteren, sa de.. her er det 30 grader + og paa en graa dag er det 26.... saa det var godt de stengte bassengene for vinteren.. Det er varmt her, men det er bra!
Jeg har vaert paa et syke/gemle hjem som har veldig god standard. Det er vanskeligere aa ikke kunne spraaket her enn det var i Estland. Men vi kommer oss nok igjennom det. Mange snakker tysk, saa jeg faar trent tysken min,men kan ikke saa mye portugisisk ennaa..
Naa er det loerdag og vi har fri. fikk oss en venn i gaar som skulle proeve aa faa tak i en basketball saa vi kunne spille litt. det er klokka to, men han sa vel indirekte at han kanskje blir litt seinere ettersom brasilianere ikke er saa noeye med tida....= )
Ja, det var vel det.. hoerer det er mye snoe hjemme og jeg savner den. Likevel er det digg aa ikke bruke sokker og bare gaa i shorts og t-skjorte eller singlet.

Be gjerne om at det maa gaa bra med kommunikasjon mellom oss og de vi er hos! Takk!

Guds fred!!








3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hei vennen..... det virker som om du har det bra,og det er jeg glad for... savner deg allerede.... jeg skal be for deg at du får det bra der og at du koser deg masse og ikke tenker for mye på oss..hehe.. klem camilla.. kjempe glad i deg..

25/3/06  
Anonymous Anonymous said...

Hei Snuppa!!
Tenkte jeg skulle legge igjen et spor;)
Å så gleder jeg meg så til vi skal på huset sammen igjen:)
Sammen skal vi leve hver søster å hver bror...små barn....trrralalalala!!!
Jeg er kjempe gla i deg...;)
Det er så bra at du er borte å opplever ting,lærer vettu:)
Du får helt sikkert bruk for det en vakker dag.....
Guds Fred og kjærlighet!!!

26/3/06  
Anonymous Anonymous said...

KARIANNE! aah, naa er det saa ufattelig lenge siden jeg har snakket med deg! ogsaa er det saa ufattelig kort tid til jeg ser deg igjen! du aner ikke hvor mye jeg gleder meg!!!! Jeg kommer til aa klemme deg flat! men kos deg i det store utlandet imens! jeg ber for deg! er saa gla i deg!!
stoor klem fra Ingunn

27/3/06  

Post a Comment

<< Home