Wednesday, February 01, 2006

Litt frustrerende

Til noens store fortvilelse kobler internett ut hjemme hos meg. Plutselig, midt i en msn samtale kobler den ut. Jeg må bare unnskylde, det er ikke sånn jeg vanligvis avslutter samtaler.. !
Det gjelder kanskje mest de som er langt unna, for eksempel på Madagaskar, for de ser jeg jo ikke så ofte. Men jeg må nok slutte å irritere meg over den usikre internetten vi har.

Ellers har jeg gått på skøyter siden sist og bruk litt tid sammne med gode venner!
Jeg har de siste dagene vært ekstra takknemlig for hva Jesus har gjort for meg! Det er utrolig fint.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Karianne! Du er vel skjoenn vel!!
Jeg maatte bare sjekke oppdateringa paa bloggen din og jeg syns du er flink! Morsomt med bilder for da faar jeg se deg og! Gjoer ikkeno med denna internetten...Kjenner til problemet her og...;) Jeg er saa glad i deg, schnuppa mi! Nyt vinteren litt for meg og a! Klem fra Ingunn

7/2/06  

Post a Comment

<< Home