Thursday, March 16, 2006

Digg!!

Hei og hopp=)
Nå er det lenge siden sist jeg oppdaterte og det er fordi jeg har skrevet fordypningsoppgave nesten to ganger... jaja.. Men nå er den levert og jeg er noen kilo lettere. (Egentlig ikke noen kilo lettere..sånn fysisk mener jeg..)
Nå er det siste innspurt før årets store foreldrefest med ACTA-Skedsmokorset. Alltid like mye styr og alltid like morro! Folk jobber en uke for å lage fest for foreldrene sine!! Det synes jeg er ganske kult. -Du skal hedre din far og din mor

Ellers så går jeg litt på ski, har sydd igjen et hull i en bukse (det var på tide), rydda bort "nødpulten" som jeg satte opp da jeg mått starte ganske på nytt med oppgava. Så skal jeg vaske litt.
Må prøve å få gjort ting før jeg drar på søndag.. til BRASIL!! HURRA!!!
Shalom!!!!!

2 Comments:

Blogger To disipler said...

Hallo i luken, kjære GODE venn!!

Så kult at vi kan «møtes» her! Hørte om tullet i Paris... kjedelig strek i regningen! Jeg er tilbake på jobb i dag etter en sinnsyk uke! Det var vel rundt 70-80 på Emmaus i går og FULLT KJØR i cafeen etterpå! Jeg smurte toast så det pep i ørene og de to andre (Kristian og Anne-Lill) holdt på på hver sin side av meg igjen... Tror alle var fornøyd med gårsdagen. Kl. 23.30 hadde vi ryddet ALT!

Ber for dere!

Er så gla i deg, kjære venn! En gang.... skal du og jeg gå på ski sammen.

Funktum finale og klem på leggen.

20/3/06  
Anonymous Anonymous said...

hei.. håper du har det bra.. jeg rakk ikke og si ha det til deg før du dro og det er kjempe kjipt:( men men.. nå kommer ingunn snart hjem så da kan jeg trøste meg på hu.. heh.. glad i deg.. klem camilla

25/3/06  

Post a Comment

<< Home