Tuesday, February 14, 2006

Hvem skriver livshistorien vår?



Hei og hopp!

Jesus i våre hjerter!!! Og Fossheim i våre hjerter!!! Fossheim OG Jesus!!

Er vi villige til å la Gud skrive historien om våre liv??

En utfordring for noen og enhver.

(På bildet: Lasse og Steinar i full gang med SingStar)

Nå er det igang med fordypningsoppgava, sånn skikkelig. Og om 4 uker og noen dager reiser jeg til Brasil med en fin gjeng med venninner = )Gleder meg veldig.

Ellers så er det fortsatt lottotrekning om internett-tilgangen her i huset. Håper det blir bra snart.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

huff for et bilde da:P mykket najs blogg karianne;) når skulle du til brasil?

Lasse T
lasse@mahcomann.com

22/2/06  
Anonymous Anonymous said...

om 4 uker ja.. litt trøtt om morgenen.. :P

22/2/06  
Blogger Karianne said...

Så kuli at du har skrivd til meg Lasse!! Hva er adressen til siden din igjen? Har glemt det jeg.
Og nå er det bare 3 uker to døng og et halvt.. = )
Kommer kanskje til å savne Fossheim

23/2/06  
Blogger Karianne said...

hehe.. Litt seint på kvelden..
der står jo adressen din.. tjihi..

23/2/06  
Blogger Karianne said...

Men den er bare i live når du har på maskina?? og nå er du åp skolen og øver så da må jeg prøve igjen senere

23/2/06  

Post a Comment

<< Home