Tuesday, February 21, 2006

Hemsedal





Hei og hopp=)
I helga var jeg i Hemsedal med Acta-Skedsmokorset.
Vanligvis ville jeg nok ha valgt å reide i bakken, men nå hadde jeg faktisk mest lyst til å gå på langrenn. Hmm.. noe er i ferd med å skje med meg..
Det var en fantastisk fin tur med været på vår side. Det kunne ikke vært stort bedre.















Vi lagde hoppbakke og kosa oss!! Det forklarer kanskje snøen på lua=)
Ellers så hørte vi om en lampe-stein som var kristen. Ganske kuli!!

I dag stod jeg opp 07.15 og begynte å skrive på oppgava ca 08.30. Så var jeg en tur på Ringdalshytta da. (For de som ikke er kjent i området er det ca 1 mils tur)

Adios!!

2 Comments:

Blogger Karianne said...

Men jeg er ikke alltid like effektiv som jeg var på torsdag. I dag for eksempel har jeg kanskje bare jobba i to timer, og det samme i går. Så da hjelper det jo ikke å være tidlig oppe.
Men i dag har jeg sett på brudekjoler og i går hadde jeg lunsj besøk av Chris & Matt.
Nå reiser vi om noen og tjue dager!!!

23/2/06  
Anonymous Anonymous said...

hei vennen.. fin side detta da... fint med bilder fra vinterturen for der var jo ikke jeg... du er god azza.. virket som om dere hadde det bra på tur... men det er jo alltid bra og reise på tur med emmaus gjengen... glad i deg..klem camilla

25/2/06  

Post a Comment

<< Home