Wednesday, April 05, 2006

Varmt!!!

Hei hei!
Til dere som savner bilder sá skal jeg pröve á fá lagt inn i morra, men lover ingen ting. Trege maskiner her..
Ellers sá har jeg (siden sist) vaert pá et barnehjem og et offentlig sykehus. Det var veldig interresant. Barnehjemmet var veldig bra! Sykehuset... kunne vaert bedre. Vi fikk omvisning og de tenkte seg ikke om för de tok oss med inn pá alle avdelingene. I Norge tror jeg ikke de hadde tatt med en gjeng pá 7 stk inn pá en nesten full intensiv avdeling.. men her var det ikke noe problem. Der lá de pá rekke og rad uten mellomrom mellom sengene. De gjorde i alle fall det beste ut av situasjonen, med dárlig ökonomi. Utstyret var ikke sá verst heller!

I gár kveld var vi ute og spiste med laerere og Pastorparet som har passa pá oss og vist oss rundt. Fantastiske mennesker! Det ble kontinuerlig servert kjött!!! Hele tiden, jeg sa bare ja og nei ettersom hva jeg ville ha. Tilbehöret stod pá bordet. Ikke bra med sánne spis sá mye du vil steder.... (men veldig godt!!!)

Pá söndag er det retur kamp (for de som hadde fátt med seg at jeg ville pá kamp sist helg).
Vi er jo ikke her lenger, men huff... skulle gjerne vaert her da.. Fotballkamp i Brasil... 50 000 mennesker... Hmm.. men Rio her kommer vi!!!

Nok for denne gang.

1 Comments:

Blogger Karianne said...

Glemte á si at vi har 31 grader i dag og 35 i gár...

5/4/06  

Post a Comment

<< Home